15 Mart 2013 Cuma

BU DA NESİ?

Yıllardır bir kronolojinin hayalini kurdum.

Bir çizgi olsun, her daim gözümün önünde olsun. Dünyada gelmiş geçmiş tüm ünlü insanlar, yaşadıkları tarihe göre sıralansın. Böylece ben de düşünüp durmayayım, "Acaba Voltaire'le Montaigne aynı çağda mı yaşamış?" diye, açayım listemi CTRL+F yapayım, bulayım hemen yerini, zamanını.

Google zaten yapıyor bu işi, biliyorum. Ama herkesi bir arada görmek ve bu zaman çizgisini hazırlamak da benim özel hayalim işte.

Ne kadar orijinal bir fikir bilmem ama yıllar içinde de olsa bitirmeyi umduğum bir listeye başlıyorum. Şu sıralar felsefe ve sosyoloji okuduğum için onlarla başlayacağım. Zamanla başkalarını da eklerim. Hatta bu proje bitmez. Sonsuza gider. Ben bi hevesimi alayım, başkalarına devrederim zamanla bayrağı. Off çok büyük hayallerim var!

İşte bunun için bi blog daha açtım, düzenliyorum sadece şimdilik.

Hadi bism...

1 yorum: